Vi gjør kunstig intelligens enkelt, tilgjengelig og sikkert
MasterEmployee-løsningen gjør kunstig intelligens tilgjengelig for alle ansatte – raskt og enkelt.
Gjennom et intuitivt og brukervennlig grensesnitt fjerner vi behovet for opplæring, kompliserte kommandoer og «prompts». I stedet benyttes tilpassede menyer, knapper og ikoner som gjør at hvem som helst kan ta løsningen i bruk på bare noen få minutter.
Skreddersydde rapporter genereres med et tastetrykk, og funksjonaliteten senker brukerterskelen betydelig. Resultatet? Flere ansatte kan utnytte kraften i kunstig intelligens – og bli mestre i sitt arbeid.
Fleksibelt
Kom i gang umiddelbart. Ingen tekniske integrasjoner eller kompliserte oppstartprosjekter.
Fast pris
La dine ansatte få nytte av kunstig intelligens uten kostnadshensyn. Ingen prising basert på tokens eller bruk.
Raskt og smidig
Vi utvikler løsningen kontinuerlig basert på tilbakemeldinger fra kundene. Nye funksjoner og egenskaper lanseres fortløpende.
Bruksområder
Det som skiller MasterEmployee fra mange andre AI-tjenester er at løsningen er utviklet for å støtte konkrete arbeidsprosesser. MasterEmployee er relevant for en rekke ulike bruksområder.
Her er noen eksempler:
Kontraktshåndtering
MasterEmployee kan raskt og enkelt bearbeide store dokumentmengder. Løsningen kan f.eks. trekke ut den informasjonen som er relevant for spesifikke arbeidsprosesser. Våre kunder benytter løsningen til å blant annet tolke kontrakter, forbedre kontraktshåndteringen og forenkle kundesupport. Løsningen kan også identifisere økt inntektspotensial i kontrakter.
Eksempler på relevante arbeidsprosesser:
- Identifisere og forstå komplekse kontraktsbetingelser
- Identifisere spesifikk nøkkelinformasjon i kontrakter
- Identifisere kontrakter som krever spesiell oppmerksomhet
- Identifisere økt inntektspotensial i kontrakter
Anbudsprosesser
Løsningen forenklere anbudsprosesser og anbudsadministrasjon. MasterEmployee kan brukes til å håndtere kompleks anbudsdokumentasjon og evaluere viktige elementer i anbudsforespørsler. Løsningen kan også fungere som en internjurist for å kvalitetssikre tilbud og identifisere risikoelementer i kontraktsforslag. Løsningen forenkler arbeidsprosesser for salgsansatte og reduserer behovet for juridisk kompetanse.
Eksempler på relevante arbeidsprosesser:
- Identifisere og vurdere viktige kontraktsmessige elementer
- Identifisere risikoelementer i tilbud eller kontraktsforslag
- Evaluere kritiske vilkår og betingelser
- Utarbeide risikomatriser eller dokumentasjon til risikovurderingsprosesser
- Kvalitetssikre anbudsdokumenter
Juridiske dokumentprosesser
MasterEmployee er et kraftfullt verktøy for å støtte juridiske arbeidsprosesser. Løsningen kan brukes til å automatisere tidkrevende prosesser som involverer juridiske dokumenter, og løsningen reduserer dermed tidsbruken til kostbare jurister. Løsningen kan dermed fungere som en internjurist som kvalitetssikrer dokumenter.
Noen eksempler på relevante arbeidsprosesser:
- Vurdere og kvalitetssikre juridiske dokumenter
- Avdekke risikoelementer i kontrakter
- Forbedre og utarbeide juridiske tekster
- Identifisere feil og mangler i juridiske dokumenter
Intuitivt brukergrensesnitt forenkler interaksjonen med kunstig intelligens
Ett klikk er nok
Gjennom menyer og knapper leverer løsningen umiddelbare svar med et tastetrykk eller klikk. Ingen behov for instruksjoner eller “prompting”.


100% datakvalitet
Med MasterEmployee er du alltid 100% sikker på hvilke dokumenter du jobber med og hvor informasjonen hentes fra. Ingen problemer med dokumentversjoner eller uklare datakilder.
Automatiske rapporter
Løsningen trekker ut informasjon og genererer skreddersydde rapporter med det innholdet du spesifiserer, kun med et et par tastetrykk.
